Zgorzelski Consulting jest firmą stawiającą sobie za cel świadczenie Klientom najwyższej klasy usług doradztwa biznesowego oraz obsługi projektów szkoleniowych. Dążeniem Zgorzelski Consulting jest kreowanie nowoczesnych i pozytywnych rozwiązań dla biznesu w oparciu o pozyskane praktyczne doświadczenia, a podstawową i najbardziej skuteczną metodą działania metadoradztwo pojmowane jako proces ciągłego tworzenia i doskonalenia, będące gwarantem optymalizacji sukcesów firmy oraz naszych Klientów.
Szkolenia dla biznesu
Prezentujemy Państwu przykładowe moduły szkoleń realizowanych przez Zgorzelski Consulting. Każdorazowo szkolenie poprzedza szczegółowa analiza potrzeb ich odbiorców oraz okres merytorycznej pracy przygotowawczej, której celem jest zidentyfikowanie efektywnych narzędzi niezbędnych do wdrożenia rozwiązań najbardziej optymalnych dla naszych Klientów.
Szkolenia adresowane są do pracowników biur obsługi Klienta, działów sprzedaży, studentów i absolwentów szkół wyższych, obecnych oraz przyszłych menedżerów średniego i wyższego szczebla spółek prywatnych, a także kierownictwa i pracowników organów administracji rządowej i samorządu terytorialnego. W ofercie Zgorzelski Consulting znajdziemy też coaching oraz doradztwo biznesowe realizowane przy wykorzystaniu dostępnych narzędzi komunikacji. Pozostajemy do Państwa dyspozycji.
Zapraszamy do korzystania z oferty szkoleniowej Zgorzelski Consulting. Zapewniamy kompetentną i rzetelną obsługę oraz szkolenia skonstruowane w oparciu o wieloletnie doświadczenia praktyczne.
Sylwetka nowoczesnego menedżera - Analiza roli przywództwa i skutecznego zarządzania dla rozwoju biznesu, wyznaczenie funkcji menedżera w organizacji, identyfikacja czynników decydujących o niepowodzeniach i sukcesach w pracy menedżera, nabycie i rozwój umiejętności praktycznych w zarządzaniu organizacją.
Myślenie kreatywne w zarządzaniu - Prezentacja oraz analiza stylów i metod przywództwa występujących we współczesnej organizacji, zdefiniowanie metod efektywnego zarządzania, wskazanie głównych problemów oraz postaw i zachowań utrudniających realizację misji przedsiębiorstw, ukazanie zależności występujących między myśleniem kreatywnym a skutecznym przywództwem.
Strategie dobrej sprzedaży - Zdobycie i poszerzenie wiedzy dotyczącej istoty i procesu sprzedaży, zwiększenie praktycznych umiejętności w zakresie negocjacji, zarządzania posiadaną informacją oraz emocjami własnymi i Klienta, uzyskanie narzędzi wspierających budowanie w pełni profesjonalnych relacji z Klientem, poznanie metod oraz technik efektywnej sprzedaży.
Sposoby efektywnej komunikacji firmy z otoczeniem - W jaki sposób kreować wizerunek swojej firmy, jak zaplanować, przygotować i zrealizować oraz ocenić efektywność działań marketingowych przedsiębiorstwa, jakie są najbardziej skuteczne sposoby komunikacji firmy z otoczeniem.
Skuteczne techniki negocjacji - Czym są negocjacje, jakie zasady rządzą negocjacjami, jakie cechami powinien charakteryzować się efektywny negocjator, jakie działania podjąć, aby negocjacje zakończyły się sukcesem, kiedy warto myśleć o prowadzeniu negocjacji.
Profesjonalna obsługa Klienta - W jaki sposób kreować wizerunek swojej firmy poprzez sprzedaż oraz obsługę Klienta, jak zaplanować, przygotować i zrealizować oraz ocenić efektywność Standardów Obsługi Klienta, jakie są narzędzia profesjonalizacji procesu obsługi Klienta.
Nowoczesne metody sprzedaży - Na czym polega istota sprzedaży, jakie zasady rządzą sprzedażą, poznasz wzorce zachowań Klienta.
Marketing alternatywny - narzędzie skutecznej komunikacji - Czym jest i jakie znaczenie ma silna marka, jakie są skuteczne narzędzia kreowania pozytywnego wizerunku, jak ograniczyć nakłady finansowe na efektywne działania marketingowe.
Więcej informacji na naszej stronie Internetowej